Завдяки модулю №3 успішно розпочався
процес розробки та планування обраної
теми на початковому рівні роботи над дослідженням. Робота в парах дала змогу отримати адекватну
критику щодо встановлених задач проекту та корисні поради від колег. Навчальні
цілі проекту формувались виключно на базі основних вимог стандартів освіти та
програми для 7 класів з літератури (інтегрований курс), а також враховуючи
потреби, інтереси та навички 21 століття. Роз’яснювальна інформація щодо етапів
підготовки та створення портфоліо, допомогла у визначенні загальної структури
проекту. У процесі розробки основних запитань, які спонукають учнів до
дослідження та мислення, основою була обрана інтеграційна схема між предметних
зв’язків у навчанні. Щодо навчального
дослідження, то була обрана відкрита система, але з елементами структуризації
та керування вчителем. В епоху
науково-технічного прогресу робота вчителя вимагає не тільки мати глибокі
знання навчальних тем, але й вміти користуватися комп’ютером, особливо мережею
інтернет та Microsoft
Office,
та впроваджувати данні можливості
в начально-виховний процес.
Комментариев нет:
Отправить комментарий